Nieuws wedstrijdleider Regio

12-04-2024

Wegens mijn geannuleerde vakantie van 05 april t/m27 april, heb ik nu een nieuwe vakantie vastgelegd en deze is van 21 april t/m 5 mei.

Vanwege mijn vakantie zal ik bij terugkomst het tot nu toe gemiddelde per speler, na mijn vakantie toesturen.

Met vriendelijke groet,

Bram Smit

18-03-2024

Heren,

Hedenmorgen is de uitgestelde wedstrijd van woensdag 07 februari SMC – SMB gespeeld.

Dus nu kan ik jullie van de einduitslag van de 1e periode voorzien, Kampioen is RBA geworden met een puntenaantal van 44. (zie website)

Tevens enige mutaties bij Schildman B is Dirk Verboom nieuw zijn moyenne is 0,73 aantal caramboles 22.

Nieuw is ook bij Schildman Wim Bootsma Algemeen reserve, zijn moyenne is 1,60 aantal caramboles 48.

Verder zijn bij Piet van Zwieten (Algemeen reserve Landvast) en van Martin Stip Schildman A de moyenne’s aangepast.

Beide genoemde spelers hebben namelijk vijf wedstrijden gespeeld.

Piet van Zwieten moet m.i.v 18 maart 36 caramboles zijn moyenne 1,21.

Martin Stip  moet ook m.i.v 18 maart 22 caramboles zijn moyenne 0,73.

Verder is bij Reyerbos A Ed van Berkum gestopt vanwege gezondheid problemen.

Update 19-03-2024:

Verder wil ik een ieder in kennis stellen dat Arie Verveer, na een val enkele weken geleden, zijn heup heeft gebroken, en tijdelijk is uitgeschakeld.

Zijn tijdelijke vervanger, als teamcaptain, is Peter Scheurwater, zijn mobiele nummer is 06- 24971861.

Verder zal ik tijdens de Algemene Ledenvergadering op bovenstaande terugkomen.

Ik hoop jullie a.s woensdag te ontmoeten bij de Algemene Ledenvergadering.

Met vriendelijke groet,

Bram Smit